Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het product. Het product mag natuurlijk altijd teruggestuurd worden mits deze ongebruikt met de originele labels of verpakking is. 
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Graag ontvangen wij een mail welke producten je terug wilt sturen. De producten moeten in de originele verpakking teruggestuurd worden naar onze werkplaats. ( Westerstraat 11, 9561SM in Ter Apel). Zodra we de bestelling hebben ontvangen en gecheckt, storten wij het geld binnen 5 werkdagen terug.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zodra jouw bestelling is afgehaald door DHL kunnen wij de order niet meer annuleren. Zodra het pakket bij jou is bezorgd, kan het teruggestuurd worden en storten wij het geld binnen 5 dagen weer terug op het rekeningnummer.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Mocht je tijdens het bestellen nog een product vergeten zijn, of wil je iets wijzigen? Bel of whatsapp naar 06-13586899 wij zorgen voor een oplossing. * Dit is niet meer mogelijk zodra het pakket door DHL is afgehaald.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren aan Nederland, België en Duitsland. Wil je een bestelling plaatsen in een ander land? Stuur gerust een mailtje naar info@thefarmer.nl en wij berekenen de verzendkosten.
Hoe kan ik betalen?
Het is bij ons mogelijk om te betalen via IDeal, Paypal, Bancontact of Creditcard. Wil je op een andere wijze betalen, stuur gerust een mailtje naar info@thefarmer.nl
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat is zeker mogelijk! Stuur een mail naar info@thefarmer.nl of bel/whatsapp naar 06-13586899.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Wij proberen altijd een ruime voorraad te hebben. Soms kan het gebeuren dat een product uitverkocht is of uit het assortiment gaat. Heb je vragen over de voorraad? Stuur dan gerust een mailtje naar info@thefarmer.nl
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Die verkopen wij zeker! Deze zijn te bestellen via info@thefarmer.nl
Groepskorting?
Sta je op het punt om voor de hele straat of alle vrienden een bestelling te plaatsen? Wij denken graag met je mee. Neem gerust contact met ons op via info@thefarmer.nl om eens een stevig potje te onderhandelen.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Alle bestellingen die voor 22:00 geplaatst worden zullen de volgende dag verzonden worden. Gemiddeld is de leverdtijd van DHL 2-3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat is zeker mogelijk! Stuur een mail naar info@thefarmer.nl of bel/whatsapp naar 06-83995225.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Op dit moment bieden wij gratis verzending aan vanaf een orderwaarde van minimaal €40,00.

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Mocht het product uitverkocht zijn, dan proberen wij deze binnen 10 dagen weer op voorraad te hebben.

Kan ik als bedrijf ook bij jullie inkopen?

Het is mogelijk om bij ons o.a. Farmer Socks® in te kopen. Hier hebben we speciale prijzen en marketing middelen voor beschikbaar.

Neem gerust contact met ons op via:

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het product. Het product mag natuurlijk altijd teruggestuurd worden mits deze ongebruikt met de originele labels of verpakking is. 

Graag ontvangen wij een mail welke producten je terug wilt sturen. De producten moeten in de originele verpakking teruggestuurd worden naar onze werkplaats. ( zandberg 26, 9563PJ in Ter Apelkanaal). Zodra we de bestelling hebben ontvangen en gecheckt, storten wij het geld binnen 5 werkdagen terug.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Zodra jouw bestelling is afgehaald door DHL kunnen wij de order niet meer aanpassen of annuleren. Zodra het pakket bij jou is bezorgd, kan het teruggestuurd worden en storten wij het geld binnen 5 dagen weer terug op het rekeningnummer.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, sorry, sorry. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1, maar soms slaan ook wij de plank wel eens mis.

Neem daarom zo snel mogelijk content met ons via:

We zullen samen altijd een passende oplossing vinden!

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren o.a. aan Nederland, België en Duitsland. Wil je een bestelling plaatsen in een ander land? Stuur gerust een mailtje naar info@thefarmer.nl en wij berekenen de vrijblijvend de verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?

Het is bij ons mogelijk om te betalen via IDeal, Paypal, Bancontact of Creditcard. Wil je op een andere wijze betalen, stuur gerust een mailtje naar info@thefarmer.nl

Groepskorting?

Sta je op het punt om voor de hele straat of alle vrienden een bestelling te plaatsen? Wij denken graag met je mee. Neem gerust contact met ons op via info@thefarmer.nl om eens een stevig potje te onderhandelen.

© 2024 thefarmer, Powered by Shopify

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Shop Pay
    • Union Pay
    • Visa

    Anmeldung

    Haben Sie Ihr Passwort vergessen?

    Sie haben noch kein Konto?
    Konto erstellen